Profesionální služby pro firmy

Jsme tu především pro firemní zákazníky. 

Specializujeme se na firemní klientelu, ikdyž našimi zákazníky jsou i fyzické nepodnikající osoby. Pro firemní zákazníky máme individuální přístup, zákaznický servis a specifické služby, které vyžaduje nákup IT ve firmách. Prosím pojďte to s námi probrat na našem Zákaznickém servisu 800 131 484. Ceny, které vidíte na e-shopu bez přihlášení nebo i po registraci, jsou základní ceny. Individuální ceny nastavujeme individuálně.

Služby k firemním nákupům na ITaTISK.cz 

1. Speciální ceny pro firmy - nastavíme je na míru - vyžádejte si je. Máme přístup ke speciálním cenovým programům výrobců. Poskytujeme objemové slevy. Nebo vám připravíme zvýhodněnou cenu na celý projekt na míru. Ale musíme vám to nejprve nastavit!

2. Doprava zboží zdarma již od 2000 Kč bez DPH. Dopravu zajišťujeme na území celé ČR kombinací smluvních a vlastních kurýrů.
3. Instalační služby - nainstalujeme a zprovozníme u nás zakoupené IT zboží. Počítače, tiskárny, software i ostatní IT zapojíme u vás ve firmě nebo vzdáleně. 
4. Náhradní plnění podle zákona č. 435/2004 Sb. Spotřební materiál, ale i kompletní IT nám spolu s naším partnerem umíme dodat v režimu náhradního plnění. 
5. Osobní zákaznický servis. Na naší Zelené lince 800 131 484 zvedá do 4 zvonění telefon skutečný člověk, který s vámi probere vaše potřeby a pomůže vám s řešením. Žádný automat, žádné vyčkejte, žádné stiskněte tlačítko 3.
6. Dárkové poukazy na míru jako dárek k nákupu pro vaše zákazníky, pozornost pro obchodní partnery nebo odměna pro zaměstnance. Vyberte si hodnoty poukazů přesně podle vašich potřeb. 
7. Zákaznický servis - s firemním účtem můžete objednat telefonicky. S našimi firemními zákazníky se dobře známe a nepotřebujeme od nich písemné objednávky, pokud je to pro ně pohodlnější zvládnout na telefonu.
8. Platby na faktury se splatností jsou určeny pouze pro firemní zákazníky. Základní splatnost je 14 dnů. Delší splatnost vám nabídneme po individuálním posouzení.
9. Vlastní Account Manager pro firmy s roční útratou nad 30 tisíc Kč ročně. Protože někdy se chcete poradit, domluvit si speciální služby a získat nejlepší podmínky. A to je nejlepší při osobním jednání.  
10. Pronájem IT techniky. Počítače a tiskárny si nemusíte kupovat, ale můžete je finacovat stejně, jako financujete operativním leasingem firemní auta. 

 

Speciální služby k dodávkám spotřebního materiálu pro kancelářský tisk

11. V Praze doručení HP tiskových náplní ještě dnes nebo za 50 %. Přesné podmínky této garance najdete na stránkách Print Partners.
12. Výkup prázdných tonerů a jejich ekologická likvidace v souladu s platnou legislativou. Prázdné kazety si u vás vyzvedneme, pokud jich máte minimálně 5. Služba je určena výhradně pro firemní zákazníky
13. Okamžitá náhrada reklamované tiskové kazety řeší situaci, kdy se kazeta pokazí, ale vy potřebujete tisknout a ne čekat 30 dní na vyřízení reklamace. Nejprve dodáme náhradní, pak teprve řešíme reklamaci.
14. 6 měsíců na vrácení nepoužitých tiskových náplní vás zachrání v situaci, kdy si koupíte náplně, ale v krátké době po nákupu vás opustí tiskárna. U nás můžete nepoužité tiskové náplně vrátit až 6 měsíců po nákupu.

Uvedené služby se řídí obchodními podmínkami Print Partners.

 

Tisková řešení a Managed Print Services / tiskové služby

Jsme nezávislý poskytovatel tiskových řešení více značek a tiskových služeb zahrnujících smíšené tiskové parky. Zajišťujeme návrh tiskového řešení, pronájem tiskáren a kompletní servisně-materiálové zajištění. Detailní informace najdete zde.

  • Pronájem tiskáren
  • Návrh tiskového řešení, implementace
  • Zabezpečení tisku - OptimiDoc, MyQ, SafeQ
  • Konektory pro DMS a ERP, HP Workpath aplikace

 

Proaktivní správa IT technologií - Managed IT

Naše dceřinná společnost se zabývá pro-aktivní správou firemního IT. Nejsme prostě externí ajťáci. Máme úplně opačnou filozofii poskytování služby. Klasický externí IT reaguje na vaše požadavky a vzniklé problémy. Když stíhá. Poskytuje reaktivní službu. My problémům  předcházíme s využitím trvalého monitoringu výkonu a bezpečnosti a profesionálního nástroje pro automatizaci údržby technologií. Díky tomu máme více času pro vás.

 

 

 
Nahoru
 
 
Dlouholetá a výborná spolupráce. Mohu jen doporučit.
25. 1. 2021
U Print Partners objednáváme zboží již několik let. Zboží bylo vždy doručeno ve velmi krátké době a v naprostém pořádku
8. 6. 2020
Rychlost vyřízení objednávky
24. 2. 2020
Společnost Print Partners žádá souhlas s používáním souborů cookie pro účely výkonu, sociálních médií a reklamy.
Podrobnější informace o souborech cookie a zpracování osobních údajů najdete v našich Podmínkách ochrany osobních dat a používání souborů cookies.