Profesionální služby pro firmy
Jsme tu především pro firemní zákazníky.
Specializujeme se na firemní klientelu, ikdyž našimi zákazníky jsou i fyzické nepodnikající osoby. Pro firemní zákazníky máme individuální přístup, zákaznický servis a specifické služby, které vyžaduje nákup IT ve firmách. Prosím pojďte to s námi probrat: 800 131 484. Ceny, které vidíte na e-shopu bez přihlášení nebo i po registraci, jsou základní ceny. Individuální ceny nastavujeme individuálně.
Služby k dodávkám spotřebního materiálu pro kancelářský tisk
![]() |
1. Speciální ceny pro firmy - nastavíme je na míru - vyžádejte si je. Máme přístup ke speciálním cenovým programům výroců. Poskytujeme objemové ceny. Ale musíme vám to nejprve nastavit! |
![]() |
2. Doprava zboží zdarma již od 2000 Kč bez DPH. Dopravu zajišťujeme na území celé ČR kombinací smluvních a vlastních kurýrů. |
![]() |
3. V Praze doručení HP tiskových náplní ještě dnes nebo za 50 %. Přesné podmínky této garance najdete na stránkách Print Partners. |
![]() |
4. Výkup prázdných tonerů a jejich ekologická likvidace v souladu s platnou legislativou. Prázdné kazety si u vás vyzvedneme, pokud jich máte minimálně 5. Služba je určena výhradně pro firemní zákazníky. |
![]() |
5. Náhradní plnění podle zákona č. 435/2004 Sb. Spotřební materiál, ale i kompletní IT nám spolu s naším partnerem umíme dodat v režimu náhradního plnění. |
![]() |
6. Okamžitá náhrada reklamované tiskové kazety řeší situaci, kdy se kazeta pokazí, ale vy potřebujete tisknout a ne čekat 30 dní na vyřízení reklamace. Nejprve dodáme náhradní, pak teprve řešíme reklamaci. |
![]() |
7. 6 měsíců na vrácení nepoužitých tiskových náplní vás zachrání v situaci, kdy si koupíte náplně, ale v krátké době po nákupu vás opustí tiskárna. U nás můžete nepoužité tiskové náplně vrátit až 6 měsíců po nákupu. |
![]() |
8. Zákaznický servis - s firemním účtem můžete objednat telefonicky. S našimi firemními zákazníky se dobře známe a nepotřebujeme od nich písemné objednávky, pokud je to pro ně pohodlnější zvládnout na telefonu. |
![]() |
9. Platby na faktury se splatností jsou určeny pouze pro firemní zákazníky. Základní splatnost je 14 dnů. Delší splatnost vám nabídneme po individuálním posouzení. |
![]() |
10. Vlastní Account Manager pro firmy s roční útratou nad 30 tisíc Kč ročně. |
Uvedené služby se řídí obchodními podmínkami Print Partners.
Tisková řešení a Managed Print Services / tiskové služby
Jsme nezávislý poskytovatel tiskových řešení více značek a tiskových služeb zahrnujících smíšené tiskové parky. Zajišťujeme návrh tiskového řešení, pronájem tiskáren a kompletní servisně-materiálové zajištění. Detailní informace najdete zde.
- Pronájem tiskáren
- Návrh tiskového řešení, implementace
- Zabezpečení tisku - OptimiDoc, MyQ, SafeQ
- Konektory pro DMS a ERP, HP Workpath aplikace
Proaktivní správa IT technologií - Managed IT
Naše dceřinná společnost se zabývá pro-aktivní správou firemního IT. Nejsme prostě externí ajťáci. Máme úplně opačnou filozofii poskytování služby. Klasický externí IT reaguje na vaše požadavky a vzniklé problémy. Když stíhá. Poskytuje reaktivní službu. My problémům předcházíme s využitím trvalého monitoringu výkonu a bezpečnosti a profesionálního nástroje pro automatizaci údržby technologií. Díky tomu máme více času pro vás.
Nahoru